Sledujte nás

LOH 2016

F ako Phelps

Predstavte si, že sa v pondelok ráno zobudíte, šupnete sa do svojich 16-tok papučiek a na raňajky okrem kopca syra, paradajok, šalátu a cibule spolknete aj tri vajcové sendviče s majonézou. Grg.

Pred vyzlečeným zrkadlom zaflexujete 38 centimetrový biceps, nadýchate 130-ku hruď /inak, viete koľko mal Schwarzenegger v top forme?/, potešíte sa svojim 193 centimetrom, počkáte na gastrokolický reflex a vyrážate na fušku 6-hodinového tréningu denne, šesť dní v týždni. Do plnky, ako sa vraví, „guts out“. Suchá drina v posilňovni, mokrá fáza 80 naplávaných kilometrov v bazéne týždenne, cc 13 každý deň…

Na obed pasta, šunka, sendviče a na váhe máte na chvíľu znova čosi viac ako bežných 86. Doktori vám už pred pár rokmi oficiálne opečiatkovali papier, že laktátov, čo normálnemu Homo Sapiens po námahe nakopnú takú svalovicu, že dva dni nechodí, sa vo vašom organizme nachádza o viac než polovicu menej ako u vašich súperov a tak ako rodený biomechanický vrtoch prírody regenerujete takmer hneď. Keď rozprestriete ruky, namerajú vám od prostredníka po prostredník 203cm, čo pri spomínanej výške v zrkadle obráti takého da Vinciho aj s jeho Vitruvian Manom rovno v hrobe. Aj preto spravíte Srba v olympijskom bazéne pri dohmate prstami. Špekuluje sa o vašej hypermobilite i zdvojených kĺboch, čo zaberajú pod vlnou ako plutvy. Ste jednoducho Flying Fish.

A tak si záverom ešte predstavte, že je nedeľa večer. Vyzúvate spotené sandálky, letmo kontrolujte, či vám labka náhodou nenarástla aspoň na 14… a poviete si, či by nebolo radno skúsiť radšej šachy.

Viac v LOH 2016